اخبار ارزهای دیجیتال

اخبار لحظه ای Satoshi Pumpomoto

درباره Satoshi Pumpomoto

Satoshi Pumpomoto با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۰ دلار، در رتبه ۵۲۹۴ بازار قرار داشته و دامیننس Satoshi Pumpomoto در حال حاضر ۰ درصد است. هر واحد از Satoshi Pumpomoto در این لحظه با قیمت ۰.۰۰۰۶۵۴ دلار، با احتساب نرخ تتر ۶۱,۷۸۳ تومان معادل ۴۰ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۷.۴۱ هزار دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۲۰.۸۹% افزایش یافته است. بالاترین قیمت Satoshi Pumpomoto در تاریخ ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳(27 April 2024) معادل ۰.۰۰۱ دلار بوده که همینک %۳۴.۸۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش Satoshi Pumpomoto ۰ و ارزش بازار رقیق شده آن در حال حاضر ۱۳,۷۴۳.۲۱ دلار است.

یک ساعت یک روز یک هفته یک ماه سه ماه یک سال از ابتدای سال میلادی از اولین قیمت
-0.66% 20.89% 19.14% 19.14% 19.14% 19.14% 0% -29.80%

نمودار قیمت Satoshi Pumpomoto و نرخ برابری تومان

alert

سلب مسئولیت :
این صفحه صرفا جهت نمایش اطلاعات قیمتی و وضعیت پروژه‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال ساخته شده است و به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت ارزدیجیتال نیست. بدیهی است که مسئولیت سرمایه‌گذاری در هر پروژه تماما بر عهده سرمایه‌گذاران آن است و ارزدیجیتال تنها به‌عنوان مرجع نمایش داده‌های قیمتی و اخبار این پروژه‌‌ها عمل می‌کند. قوانین سرویس‌دهی ارزدیجیتال

علی جلیل‌پور

علی جلیل‌پور هستم دیجیتال مارکتر و مدیر دایرکتوری تولیدکنندگان کالای باکیفیت داخلی و مدیر هایپر کالای آل‌ور‌سنتر که به تولیدکنندگان کمک میکنم با بهره‌مندی از ابزارهای #دیجیتال_مارکتینگ_مبتنی_بر_هوش_مصنوعی به #رتبه_اول_گوگل برسند و از افزایش فروش مستمر لذت ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا