تحلیل بورس ایرانبازار سهامبانك ها و موسسات اعتباريبورس ایران

تحلیل تکنیکال وکار

(بانک کارآفرین)

تحلیل تکنیکال سهم وکار

وکار

 

عنوان توضیحات
نام شرکت شرکت بانک کارآفرین
نماد وکار
سال تاسیس 1378
سال عرضه اولیه تیر 1382
موضوع فعالیت بانک ها و موسسات اعتباری
منابع درآمدی درآمد از تسهیلات اعطایی
تاثیر دلار افزایش نرخ دلار منجر به شناسایی سود در بخش تسعیر ارز میشود
سهامداران عمده اشخاص حقوقی 60 درصد

سهم وکار (بانک کارآفرین)

فعالیت خود را از تاریخ ۱۳۷۸/۰۹/۱۸ در چارچوب موسسه اعتباری غیربانکی تحت عنوان شرکت اعتباری کارآفرینانه به شماره ثبت ۱۰۷۹۱۰ آغاز کرد. فعالیت رسمی وکار  در قالب يك بانک خصوصی، پس از اخذ مجوز از بانک مرکزی و تحقق افزایش سرمایه، از تاریخ 14 آذرماه ۱۳۸۰ آغاز شد. بررسی های کارشناسی از عملکرد مطلوب بانک کارآفرین موجب شد تا دو سال پس از تأسیس، در تاریخ چهاردهم تیر ۱۳۸۲ سهام بانک در سازمان بورس اوراق بهادار پذيرفته شود. نام بانک کارآفرین هم اکنون به عنوان یکی از اولین بانکهای کشور در فهرست تابلوی بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفته است.

عوامل موثر بر فروش وکار

 شرکت‌های فعال در بخش پیمانکاری، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، غذایی، دارویی، آرایشی – بهداشتی و خودرو، فلزات اساسی، از اولویت‌های بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین به شمار می‌روند.

فعالیت بانک کارآفرین

کلیه عملیات و معاملات بانکی و خدماتی

اثر نرخ ارز بر وکار

در بانک کار آفرین معاملات سفته بازی ارزی انجام نمی‌شود و مقدار ارز موجود در سبد ارزی، فقط مربطو به نیازهای مشتریان می‌باشد برای اعتبارات اسنادی و غیره

عوامل تاثیرگذار بر هزینه های وکار

هزینه سود پرداختی به سپرده گذاران، هزینه اداری تشکیلاتی ناشی از نرخ های قانونی هزینه ها و تورم، هزینه مطالبات مشکوک الوصول هزینه های مالی

سایر عوامل سود وزیان وکار

از آنجاییکه عمده دارایی های بانک کارآفرین تسهیلات اعطایی به مشتریان می‌باشد، ریسک اعتباری مهمترین مخاطره ای است که بانک با آن مواجه است.

ریسک ناشی از نوسانات قیمت سهام و تاثیر آن بر ارزش پرتفوی سهام بانکی

ریسک نقدینگی

بیشتر بخوانید : تحلیل تکنیکال وبانک

آپارات ما : Atran Trade

YouTube : Atran Trade

علی جلیل‌پور

علی جلیل‌پور هستم دیجیتال مارکتر و مدیر دایرکتوری تولیدکنندگان کالای باکیفیت داخلی و مدیر هایپر کالای آل‌ور‌سنتر که به تولیدکنندگان کمک میکنم با بهره‌مندی از ابزارهای #دیجیتال_مارکتینگ_مبتنی_بر_هوش_مصنوعی به #رتبه_اول_گوگل برسند و از افزایش فروش مستمر لذت ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا