بازار سهامبورس ایرانتحلیل بورس ایرانمحصولات شيميايي

تحلیل تکنیکال شوینده

جدیدترین اخبار؛ تحلیل و سیگنال شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر

تحلیل تکنیکال نماد شوینده تحلیل تکنیکال نماد شوینده

عنوان توضیحات
نام شرکت شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر
نماد شوینده
سال تاسیس 1383
سال عرضه اولیه 1396
موضوع فعالیت سرمایه گذاری
تاثیر دلار  افزایش نرخ دلار منجر به رشد سودآوری درآمد های صادرایت شرکت های پذیرفته شده در پورتفوی خواهد شد.
سهامداران عمده شرکت توسعه صنایع بهشهر 76%

شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر (شوینده)

شركت مديريت صنعت شوينده توسعه صنايع بهشهر در تاريخ ٢ آذرماه ١٣٨٣ به صورت شركت سهامي خاص تاسيس و طي شماره ٢٣٤٨٢٣ در اداره ثبت شركتها و مالكيت صنعتي تهران به ثبت رسيده است. شركت درتاريخ 21 آبان 1396 به موجب صورتجلسه مجمع عمومي فوق العاده 1 مهر 1396 به  شركت سهامي عام تبديل و در تاریخ 23 آبان 1396 در بورس اوراق بهادار تهران پذيرفته شده است.در حال حاضر شركت مديريت صنعت شوينده توسعه صنايع بهشهر جزء واحدهاي تجاري فرعي شركت توسعه صنايع بهشهر ميباشد.

عوامل موثر بر درآمد سهم شوینده

با توجه به ماهیت فعالیت سرمایه گذاری شرکت‌، تمرکز شرکت در بهینه سازی پورتفوی، افزایش نقدشوندگی دارایی ها و حضور موثر در بازار می‌باشد.

فعالیت اصلی  نماد شوینده

سرمایه گذاری همراه با کنترل و مدیریت  در سهام شرکت های فعال در صنعت شوینده، آرایشی و بهداشتی، شیمیایی و زنجیره ارزش صنایع مذکور در داخل و خارج کشور ،

 سرمایه گذاری در سهام و سایر اوراق بهادار دارای حق رأی با هدف کسب انتفاع در شرکت هایی که در زمینه های زیر فعالیت کند:

صنایع مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی آرایشی، شیمیایی و زنجیره ارزش صنایع مذکور.

عوامل موثر بر هزینه های سهم شوینده

 نوسانات تورم، قیمتها و نرخ ارز به صورت مستقیم بر شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر اثر قابل ملاحظه ای نداشته. اما به صورت غیرمستقیم نوسانات هر یک از این سه متغیر بر ارزش پرتفوی و درآمد سرمایه گذاریهای شرکت اثرگذار هستند. به طور کلی تورم منجر به افزایش همزمان بهای تمام شده کالای فروش رفته و درآمد فروش شرکتهای سرمایه پذیر می‌گردد. بررسی دقیق اثرگذاری تورم بر سودآوری شرکتهای مختلف نیازمند بررسی دقیق ترکیب اجزای بهای تمام شده و فروش هر شرکت می‌باشد.

تاثیر دلار بر سودآوری نماد شوینده

این ریسک مستقیماً متوجه شرکتهایی است که مواد اولیه خود را از خارج کشور تهیه کرده و یا محصولات خود را صادر می‌کنند که به طور غیرمستقیم نیز متوجه سایر شرکتها می‌باشد و در کل می‌تواند بازدهی سرمایه گذاری شرکت را تحت تأثیر قرار دهد. فروش برخی از شرکتهای سرمایه پذیر پرتفوی شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر به صورت صادراتی می‌باشد و یا در داخل بر مبنای نرخ ارز تعیین می‌شود، نوسانات نرخ ارز به طور مستقیم، درآمد این شرکتها را تحت تأثیر قرار می‌دهد

سایر عوامل سود و زیان موثر بر نماد شوینده

تغییرات قیمت محصولات شرکتها باعث تغییر در سودآوری و به تبع آن تغییر در ارزش بازار آنها خواهد شد. تغییر در قیمتهای جهانی کالاها که تأثیر مستقیم بر قیمت محصولات بسیاری از شرکتهای بورسی دارد، یکی از موارد در این زمینه است. این عوامل در بازدهی سرمایه گذاریهای شرکتها مؤثر هستند.

ریسک نوسانات قیمتهای جهانی و داخلی نهاده های تولید عمدتا شامل حاملهای انرژی بر سود آوری شرکتها اثر گذار است.

بازار سرمایه ذاتا با نوسانات قیمتی که برآمده از عرضه و تقاضا میباشد و در نتیجه نوسانات بازدهی سرمایه گذاریها همراه است. لذا نوسانات قیمت سهام به عنوان جزئی از بازار سرمایه، پرتفوی سرمایه گذاریها را تحت تاثیر قرار میدهد.

بیشتر بخوانید : تحلیل تکنیکال شپدیس

آپارات ما : Atran Trade

YouTube : Atran Trade

علی جلیل‌پور

علی جلیل‌پور هستم دیجیتال مارکتر و مدیر دایرکتوری تولیدکنندگان کالای باکیفیت داخلی و مدیر هایپر کالای آل‌ور‌سنتر که به تولیدکنندگان کمک میکنم با بهره‌مندی از ابزارهای #دیجیتال_مارکتینگ_مبتنی_بر_هوش_مصنوعی به #رتبه_اول_گوگل برسند و از افزایش فروش مستمر لذت ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا