آموزش بورس ایران

چگونه در بازار نقره سرمایه گذاری کنیم؟

چرا و چگونه در بازار نقره سرمایه گذاری کنیم؟

چگونه در بازار نقره سرمایه گذاری کنیم؟

با ورود قراردادهای آتی نقره از اسفند ۱۳۹۹ به بازار آتی کالا، ابزارهای مالی مبتنی بر فلزات گرانبها، نسبت به قبل (گواهی سپرده سکه طلا، صندوق طلا و آپشن سکه طلا) متنوع تر گردید. در شرایطی که جای خالی قراردادهای آتی سکه در بازار آتی به شدت احساس می شود، حضور قراردادهای آتی نقره در بازار، که بر اساس نقره جهانی ارزشگذاری می شود، تا حدی این جای خالی را پر نموده است. در واقع فعالان بازار آتی کالا، در کنار قراردادهای آتی محصولات کشاورزی، می توانند از قراردادی بر پایه فلز گرانبها، که با نوسانات شدیدی در بازارهای مالی دنیا همراه است، بهره مند شوند. قراردادهای آتی نقره می تواند، گزینه خوبی برای کسانی باشد که در شرایط نااطمینانی و ابهام به دنبال حفظ ثروت خود هستند.

  معرفی دوره

سرمایه گذارانی که علاقمند به فعالیت در بازار آتی نقره می باشند، قبل از ورود به این بازار، می بایست با عوامل موثر بر قیمت قرارداد آتی نقره آشنا شوند، تا با بررسی و تحلیل آن، اقدام به معامله نمایند. همانند هر دارائی در یک اقتصاد، برای تحلیل قیمت نقره (به عنوان دارائی پایه قراردادهای آتی نقره) نیز می بایست عوامل موثر بر عرضه و تقاضای آن را شناسایی و مورد بررسی قرار داد. در این دوره آموزشی سعی بر آن است تا عوامل موثر بر قیمت نقره به تفکیک عرضه و تقاضا، در کنار همبستگی بین این فلز گرانبها و سایر فاکتورهای تاثیر گذار بر بازارهای مالی، به تفسیر بیان گردد.

هدف دوره

دانش پذیران پس از اتمام دوره آموزشی فوق، قادرخواهند بود به بررسی مولفه های تاثیرگذار بر قیمت نقره و چگونگی تاثیر گذاری آن بر قیمت قراردادهای آتی نقره بپردازند.

هزینه و مدت دوره

دوره آنلاین
مدت زمان دوره ۳ ساعت (۱ جلسه ۳ ساعته)
هزینه دوره ۶۰ هزار تومان

ثبت نام در کلاس چرا و چگونه در بازار نقره سرمایه گذاری کنیم؟

مراحل شرکت در دوره آنلاین

مرحله اول: ارسال پیامک از سوی آموزش آگاه به منظور عضویت در گروه تلگرام کلاس آموزشی مربوطه (پیامک مربوطه ۲ الی ۳ روز قبل از تشکیل کلاس ارسال می‌شود)

مرحله دوم: مشاهده ویدیوهای آموزشی استفاده از نرم افزار آموزش مجازی کارگزاری آگاه

مرحله سوم: ورود به محیط نرم افزار با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور (نام کاربری، ایمیل ثبت شده در زمان ثبت نام و کلمه عبور شماره موبایل ثبت شده در سیستم است)

سرفصل های دوره

علی جلیل‌پور

علی جلیل‌پور هستم دیجیتال مارکتر و مدیر دایرکتوری تولیدکنندگان کالای باکیفیت داخلی و مدیر هایپر کالای آل‌ور‌سنتر که به تولیدکنندگان کمک میکنم با بهره‌مندی از ابزارهای #دیجیتال_مارکتینگ_مبتنی_بر_هوش_مصنوعی به #رتبه_اول_گوگل برسند و از افزایش فروش مستمر لذت ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا